Digital Markedsføring 2015

Digital Markedsføring 2015 samlede 200 digitale markedsførere, der var klar på nyt viden om alt fra SEO til neuromarketing. Der var 20 forskellige oplæg at vælge imellem, og traditionen tro sluttede dagen af med 3 tips fra hver af de 20 oplægsholdere.

DM er en årligt tilbagevendende konference, der giver dig overblik over aktuelle tendenser inden for de mange muligheder, du har for at udnytte internettet til at optimere din forretning.
Digital markedføring er meget mere end en Facebook-gruppe og en bannerreklame. DM-konferencen er stedet, hvor du får overblik og inspiration til at finde vej i internetjunglen.
 
Tags:



Oplægsholdernes slides:

Spor 1

Big Data: Sælg til dine rigtige kunder (Hans-Kristian Bjerregaard)
Bliv ekspert på din egen markedsføring (Jannie Ilum Gade & Sanne Dollerup)
HTML Google elsker (Morten Vadskær)
Facebook annoncering (Michael Roscoe)
Content Marketing (Torbjørn Flensted)

Spor 2

10 pskykologiske triggere (Cammilla Rysgaard)
Søgeordsanalyse (Sasa Kovacevic)

Spor 3

9 tricks til højere konverteringsrate på mobile enheder (Mogens Møller)
Cowboytricks til at skrive tekster, der sælger (Heine Aaen Hansen)
Neuro marketing (Anita Lykke Klausen)
En bedre måde at designe websites på (Flemming Klausen)
8 ikke nørdet Google Analytics tricks (Ib Potter)

Spor 4

Optimer den mobile kundeoplevelse (Brian Egerup Kjærulff)
Sådan får du kunderne til at komme til dig - Social Selling (Leif Carlsen)
SEO anno 2015 (Henrik Bondtofte)
YouTube annoncering (Martin Trasmundi)
Email autoresponder (Tue Lindblad)

Videoer

Ib Potter: 9 apps du kan bruge i din hverdag:




Heine Aaen, AaenTekster.dk: Cowboytricks til at skrive tekster, der sælger




Torbjørn Flensted





Henrik Bondtofte: Søgemaskineoptimering nu og i fremtiden



E-mail responder-strategi v/ Tue Lindblad, Onlinebijobber.dk

”E-mail autoresponder” er for dig, der vil opbygge en langvarig relation med dine (kommende) kunder, brande dig selv som ekspert eller booste din konvertering.

Se hvordan de første 10 e-mails i din autoresponder kampagne skal se ud – fra ”Lead Magnet” til salgsmail.


Anita Lykke Klausen: Neuromarketing



Ib Potter: 8 (ikke-nørdede) tricks til Google Analytics




Moderne søgeordsanalyse med Sasa Kovacevic



Hans Kristian Bjerregaard: Aktivér din kundedatabase



Anja Klemp Vilgaard: Strategisk Storytelling



Mads Haukrogh: Video til markedsføring



Leif Carlsen: Social Selling




Flemming Klausen: Den bedste vej til en ny hjemmeside




Martin Trasmundi: YouTube-annoncering




Brian Kjærulff: Optimer den mobile kundeoplevelse




Mogens Møller: Konverteringsoptimering på mobile enheder




3 take aways om digital markedsføring fra de bedste inden for digital markedsføring

Som afslutning på konferencen fik deltagerne 3 konkrete tips fra (næsten) alle 20 oplægsholdere. Se dem her:


E-mail
Kodeord
 

Del dette indlæg

Wick Kommunkation it-forum it-forum

Når du besøger itforum.dk accepterer du, at der anvendes cookies, som vi og vores samarbejdspartnere benytter til funktionalitet, statistik og markedsføring. Læs mere om cookies på itforum.dk her

OK