Bliv klar til at håndtere de største udfordringer for salg og marketing i 2018
17-01-2018
Tidspunkt
17. januar 2018 - kl.08:00

Sluttidspunkt
kl.10.30
Sted
EY (tidl. Ernst & Young)
Værkmestergade 25
8000 Aarhus C
Arrangør
EY
Gammelbys
it-forum
Tilmeldingsfristen er desværre overskredet kontakt it-forum: 87 34 56 58  
Tilmeldingsfrist:
15. januar 2017 - kl. 10:00
Pris (ex. moms)
Gratis for alle:Gratis


Skal 2018 være året, hvor du slipper for kold kanvas, måler effektivt på marketing og bliver klar til konsekvenserne af persondataforordningen?

2018 står for døren, og det betyder blandt andet, at krav og spilleregler inden for salg og marketing bliver strammet endnu mere op.

Du ved det nok allerede: Din målgruppe kvalificerer sig online mindst halvvejs hen i deres købsproces. Så hvis du ikke rammer de rigtige mennesker med et toprelevant budskab, når de er i markedet for dine ting, rykker jeres marketing ikke meget på bundlinjen. Og så kan salg ellers bare knokle løs med kold kanvas for at lande ordrer.

Samtidig står du måske med den klassiske ”halvdelen af vores marketinginvestering er spildt – men hvilken?”

Med marketing automation er det slut med både kold kanvas og manglende indsigt i ROI.
MEN – når I for alvor begynder at kommunikere med jeres målgruppe online, bliver det først rigtig vigtigt at overholde alle lovmæssige krav til jeres håndtering af mailadresser – også dem, der træder i kraft med persondataforordningen den 25. maj 2018.

Kom og bliv klogere på både marketing automation og konsekvenserne af persondataforordningen på det gratis seminar, vi afholder i samarbejde med EY og Gammelbys onsdag den 17. januar 2018.

Målgruppe: Seminaret henvender sig primært til personer der arbejder med salg og marketing i B2B-virksomheder.

Program
8.00-8.30: Registrering og morgenkaffe
– Efterhånden som I ankommer, sætter vi jer sammen i grupper, hvor I kan få en snak om, hvilke udfordringer I har ift. marketing automation og/eller GDPR

8.30-8.40: Der er ikke noget, der sker automatisk! v/ Mette Gammelby, indehaver, Gammelbys
– Marketing automation kræver killer content

8.40-9.20: Lidt automatisk bliver det jo alligevel… v/ Mads D. Larsen, seniorkonsulent, Gammelbys
– Digitalisering af marketing og salg med marketing automation
– Konkrete eksempler på, hvordan marketing automation genererer leads til dig
– Indblik I, hvordan du kan følge ROI på dine aktiviteter
– Hvordan kommer du i gang med marketing automation – uden at blive ruineret

9.20-10.10: Konsekvenserne af GDPR i relation til salg og marketing v/ Peter Kold, Director, Head of Privacy, EY
– Oprids af de konkrete udfordringer for salg og marketing efter 25. maj 2018
– Hvordan kommer du overordnet videre med dine GDPR udfordringer?

10.10-10.20: Dit største marketingproblem lige nu v/ Mads D. Larsen, seniorkonsulent, Gammelbys
– Du kan ikke fortsætte, som du plejer*
– Sådan dokumenterer du mailtilladelserne på din nyhedsbrevsliste, så du fortsat kan sende markedsføring ud efter 25. maj 2018

10.20-10.30: Opsamling og spørgsmål

*medmindre du hører til den meget lille procentdel af danske B2B virksomheder, der allerede har dokumenteret styr på dine mailtilladelser

Del dette indlæg
Tags:

 

E-mail
Kodeord
 

Wick Kommunkation it-forum it-forum

Når du besøger itforum.dk accepterer du, at der anvendes cookies, som vi og vores samarbejdspartnere benytter til funktionalitet, statistik og markedsføring. Læs mere om cookies på itforum.dk her

OK