Velkommen til it-forum

Du er nu logget ind og kan nu fortsætte din tilmelding


OK
DM19 – Konference om digital markedsføring
04-12-2019
Tidspunkt
4. december 2019 - kl.10:00

Sluttidspunkt
kl.16.00
Sted
Nupark
Nupark 51
7500 Holstebro
Arrangør
it-forum
Co3 Web Agency
Nupark Innovation
Tilmeldingsfrist:
1. december 2019 - kl. 00:00
Pris (ex. moms)
Medlem af it-forum:kr. 1.595,00
Medlem af BrainsBusiness:kr. 1.595,00
Kunde hos CO3:kr. 1.599,00
Beboere i Nupark:kr. 1.995,00
Medlem af et erhvervsråd i Region Midt/Syd:kr. 1.995,00
Øvrige:kr. 2.195,00


Deltag i Danmarks bedst etablerede konference om digital markedsføring. For 11. år i træk giver vi dig på 6 timer de nyeste digitale ninja tricks. Og det er helt konkret, så du kan tage hjem og få udbytte med det samme.

DM19 er et stort tag-selv-bord af tips og tricks inden for digital markedsføring. Deltag, og bliv klædt på til at vælge mellem forskellige digitale medier på et kvalificeret grundlag.

Sæt dig ind i dagens emner og vælg de 4 emner, der passer til netop dine ønsker og behov.

Konferencen er nemlig bygget op af i alt 20 indlæg af hver 45 minutters varighed. Vi kører 4 tidsintervaller i løbet af dagen med 5 oplæg i hver. Du skal altså vælge ét oplæg i hvert af de 4 tidsrum.

Tjek dmkonf.dk, hvor du kan se hele programmet og læse om de 20 oplægsholdere og hvad de taler om.

MÆNGDERABAT

Tag hele din marketingafdeling med til DM19 og få alle opdateret på de nyeste digitale marketingtendenser. SPAR 25 % på billetprisen, når du køber minimum 5 billetter (samlet registrering).

Send en mail til info@itforum.dk med følgende informationer: For- og efternavn, virksomhedsnavn, e-mail og telefonnummer på alle deltagere.

Bemærk:
Ved afbestilling indtil 14 dage inden refunderes den fulde pris. Ved afbud senere end 14 dage før betales fuld pris. Du er altid velkommen til at sende en kollega i dit sted.

OBS: Ved tilmelding accepterer du, at deltagerlisten deles med de andre deltagere på dagen samt øvrige partnerne bag arrangementet – i dette tilfælde Nupark og Co3.

Del dette indlæg
Tags:

Personprofiler

Kristoffer Kania Nygaard
deepdivr

 

Rikke Damgaard
Rikke Damgaard Aps

 

Patrick Rasmussen
Dinero

 

Linea Svendsen
Topdanmark

 

Thorbjørn Braad
Scale

 

Jacob Elton

 

Peter Kragh Lauritsen
TEXTA ApS

 

Gitte Horslund
Co3 A/S

 

Jonas Lyngborg Kapper
Obsidian Digital

 

Mie Falkenstrøm
Helloitismie

 

Majbritt Lund
Majbritt Lund

 

Ib Potter
Online Marketing Chef
Co3 A/S

 

Trine Ravnkilde
GO FOR IT consulting

 

Mikkel Rohde
See Why Digital

 

Ole Gregersen
Optuner

 

Peter Schjødt
Plead

 

Katrine Kavli
Gheist

 

Casper Rouchmann
Templafy

 

Andreas Dirksen
CEO & Partner
Plusbog.dk ApS

 

Anders Dohrn
Ambition

 

Emil Kristensen
Sleeknote

 
Program
09.00-10.00 Registrering og morgenmad
10.00-10.15 Velkomst
10.25-11.10
SPOR 1
Kristoffer Kania Nygaard
Forstå din data og få succes
SPOR 1
Rikke Damgaard
Employee advocacy få din virksomhed til at overleve digitalt. Sådan gør du!
SPOR 1
Patrick Rasmussen
Content marketingstrategien, der giver over 40.000 besøgende om måneden i Danmark!
SPOR 1
Linea Svendsen
8 ultimative tricks til at bygge en chatbot, der hjælper dine kunder - og dig!
SPOR 1
Thorbjørn Braad
Sådan giver influencer marketing synlige resultater på top- og bundlinje
11.20-12.05
SPOR 2
Jacob Elton
Lær at sælge med LinkedIn
SPOR 2
Peter Kragh Lauritsen
10 content marketing-formater, du skal arbejde med i 2020
SPOR 2
Gitte Horslund
Hvem siger, at B2B-markedsføring skal være usexet?
SPOR 2
Jonas Lyngborg Kapper
Amazon: 5 trins-raketten til at komme i gang med den bedste eksportkanal, du ikke bruger endnu
SPOR 2
Mie Falkenstrøm
3 + 5 simple steps som sikrer, at du går fra din brainstorm med masser af ideer
12.05-12.55 Frokost
12.55-13.40
SPOR 3
Majbritt Lund
Find din kundetype, og skriv præcise nyhedsbreve
SPOR 3
Ib Potter
Den (måske) ultimative online rekrutteringsmodel
SPOR 3
Trine Ravnkilde
Den ene metode, der virker bedst lige nu på Facebo
SPOR 3
Mikkel Rohde
Sådan bruger I lønsomt 10.000 kr.+ dagligt på Facebook
SPOR 3
Ole Gregersen
5 effektive teknikker til at omsætte data, du indsamler til værdifulde ændringer på din landingsside, der giver flere klik og flere salg
13.50-14.35
SPOR 4
Peter Schjødt
Hvad gør dine potentielle kunder som det første...
SPOR 4
Katrine Kavli
10 nemme skridt på vejen til at give dine kunder den bedste online brugeroplevelse på dit website
SPOR 4
Casper Rouchmann
En Growth Hackers approach til leadgenerering på LinkedIn
SPOR 4
Andreas Dirksen
Skab en succesfuld abonnementsforretning og få raketfart på din business!
SPOR 4
Anders Dohrn
Få 6 tips til at løfte din webshops performance med Google Automation
14.35-15.00 Pause
15.00-16.00
GOLDEN HOUR
Emil Kristensen
Henry Fords marketingmaskine anno 2020








it-forum logo



 

E-mail
Kodeord

Wick Kommunkation it-forum it-forum

Når du besøger itforum.dk accepterer du, at der anvendes cookies, som vi og vores samarbejdspartnere benytter til funktionalitet, statistik og markedsføring. Læs mere om cookies på itforum.dk her

OK